sobota, 4 sierpnia 2007

Od czegoś zawsze trzeba zacząć...

Wypadało by się przedstawić. Nazywam się Robert Sienicki i rysuję komiksy. Znacie mnie zapewne z mojego internetowego serialu "The Movie". Postanowiłem pójść krok do przodu i być fajny, więc... założyłem sobie bloga (yippie ki yay). Po co? Musze jakoś łechtać swoje próżne ego :D

Czego możecie się spodziewać? Planuję zrobić z "Belewood" stronę informacyjną o moich trwających,  zawieszanych i planowanych projektach. A jest tego trochę, więc będzie o czym pisać. Planuję również, od czasu do czasu zabawić się w recenzenta i wyrazić swoją opinię na
temat filmów i komiksów.

Będą też rysunki. Dużo rysunków :D

A teraz przejdę już do konkretów. Możecie wchodzić na stronę konkursu "Play" i "Cinema City" i podziwiać mój pierwszy komercyjny projekt. W konkursie też zagrać możecie, nagrody dają, a pytania dość łatwe jeśli się filmy ogląda.

"Mój martwy współlokator" został zawieszony jakiś czas temu. Nie miałem nawet czasu by tego ogłosić. Mam straszny nawał innych projektów, że musiałem zdecydować, który komiks kontynuować. Wybór był dla mnie oczywisty. Jednak dla tego projektu jest jeszcze szansa. Tą wiadomość puścił wczoraj w świat mc.owiec na PCWK. Mam trochę pomysłów, więc jeśli znajdzie się rysownik, który będzie chciał kontynuować ten tytuł (według mojego scenariusza) to projekt zostanie wznowiony. 
Uwaga! Jeśli rysujesz i jesteś zainteresowany/zainteresowana tą propozycją, to daj znać na mojego maila. Kto wie? Może Ci się uda ;)

Dobra, napisałem więcej niż planowałem. Czas wracać do codziennych zajęć.
Do przeczytania już wkrótce.

6 komentarzy:

Riddle pisze...

O żesz siewinio! A gdzie wzmianka o mojej magicznej pomocy przy layoucie :D? CO :D?!
Ale spoko :D Z tym MODR to może być kicha. Nie sądzę by znalazł się chętny.

Bartek "godai" Biedrzycki pisze...

Ech, biatch. Napisz, że jesteś częścią tej niesamowitej inicjatywy, jaką jest magazyn komiksowy Kolektyw ;)

robwajler pisze...

Masz tu komcia cmok hehe

Łukasz Okólski pisze...

HA! nie dosc ze komercyjny to jeszcze NOWOMODNY! Tak teraz poządny twórca musi miec swojego bloga...

trzymaj sie typie... :D

Unknown pisze...

no tak, czego to się nie robi,żeby te 15-stki wreszcie zaczęły się za Tobą uganiać ;)

Unknown pisze...

Witam,
a mozesz sprecyzowac co konkretnie zrobiles w tym konkrusie play-cinemacity? Bardzo mnie to ciekawi...

pozdrawiam,
Adam