wtorek, 22 stycznia 2008

Kolektyw Trzeci



Kolektyw Trzeci prawie gotów. Czekamy jeszcze na decyzje jednego z redaktorów i w przyszłym tygodniu zapewne zostanie ogłoszona oficjalna lista komiksów. Wciąż rozważamy czy będzie to numer standardowy czy nieco grubszy od poprzednich. Jedno jest pewne - będzie w czym wybierać. Mimo mojego braku weny udało mi się dorzucić swoje trzy grosze do tego numeru. Numer ten premierę będzie miał na marcowych Spotkaniach Komiksowych w Warszawie, więc nie planujcie nic innego na ten dzień.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ledwie parę godzin temu w końcu nabyłam 2 numer kolektywu, a tu już 3 w drodze. Cóż mogę powiedzieć... Do zobaczenia w marcu :)
Komiks na okładce numeru rozbroił mnie, i błagam, nie róbcie zbyt grubego netkolektywu. 15 złotych to u nas kosztuje, a chciałabym uzbierać na nowe łóżko, bo to co mam to się rozpada powolutku xD
Produkuj się, produkuj ;) Zrób mnie, i innym fankom (i fanom) tę przyjemność ;)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajna typografia logo na nowej okładce, sam nie wiem który wariant ilustracji lepszy, czy z Adlerem czy z JT.

Anonimowy pisze...

no to w marcu będę miała super prezent na urodziny :D ihaa.
bombowa okładka :D